torsdag 2 februari 2012

2 feb 2012.

spelningen igår va så sjukt awesome att jag tror att jag skulle kunna dö för att få vara med om den igen.
bless the fall och asking alexandria var awesome, personerna var awesome och efteråt var awesome.

efter spelningen så drog jag, robert och olle hem till mig för att fnittra, tjata och sova lite. robert somnade direkt och tyckte att jag och olle va skit jobbiga som låg i sängen och kastade grejer på honom och roppade mjau och river och vatten typ i 1 timme. jag kan faktiskt förstå han.

sen har jag även sovit förfärligt dåligt inatt då olle tagit för stor plats och jag försökt hålla nere katterna från sängen då han är så sjukt allergisk... vilket varken jag eller robert visste innan vi kom hem till mig. great liksom!

nu peppar jag för nästa vecka och sen adept och urma sellinger spelningen som jag troligen ska på. och sen på allt detta fyller johan 21 om typ 2-3 veckor. alltså blire fest.
nu i helgen ska jag ev. dra till harrys om jag hittar några att gå med eller tillbringa fredagen i sängen och lördagen med anna och compani. mysigt värre ja!

insåg även idag att jag itne ens lyssnat på urma, vilket är ganska pinsamt med tanke på att 1. jag var arrangör & 2. jag följer några av dem på twitter och de mig & 3. olle spelar där och jag träffat han typ 3-4 gånger så ja.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar