söndag 6 november 2011

6 nov 2011.

satan de ska ju vara lätt...
in ut och sen hej då.
men nu sitter jag och tänker på dig..
som sagt va, vi va visst inte bra på det där.

ihelgen så har det varit utgång.
i fredags så kom robert och vi mötte sofie och fanny på o'learys och groggade och nöjt av varandras sällskap.
och igår så började vi hemma hos mig och fixade oss och sen drog vi till o'learys och bowlade och draxj öl och sedan drog vi vidare till harry b james. där träffade vi en massa fina människor och troligen en massa som jag träffat tidigare.. (hm, så kan det vara).
robert och jonas följde med mig hem. robert drog runt 12 och jonas runt 3 efter en pizza inne i stan som till frukost.

nu är det tomt som fan här.
får hitta på något för att undvika tomheten.

måste kolla på en massa tågbiljetter med.. suck.
till göteborg och till småland och gärna även till kalmar.

jag har ändrat mitt hår med förresten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar