tisdag 29 november 2011

29 nov 2011.


vaknade typ nyss. vaknade och insåg att jag inte var själv, att precis nedanför så satt han.
han som har gjort att mitt liv är bra och att jag faktiskt ler på riktigt igen.

göteborg ska vi nog inte ens nämna, de insåg båda direkt.
men det var inte bara negativa saker med staden utan jag insåg även allt.
allt klarnade.
på fredagen när jag kom dit så blev det typ en öl och sen sängen.
på lördagen så drog jag och jonas till polissationen och hängde där.. bra dejt. right?
ne men jag fixade leg som jag aldrig hinner göra här i stockholm och sen så gick jag på stan och köpte julklappar, vinterskor på kvällen drog vi vidare till hardin och umgicks och drack ännu mer öl och kollade på så mycket bättre,
kvällen var bra att jag förutom inte hade ätit något mer än sönder kokade makaroner, 2 digesivekex och en pizza vid typ 10.

på söndagen så åkte jag in till stan och träffade fina maggan, kändes underbart då jag inte träffat henne sen i augusti i örebro och jag insåg hur mycket jag hade saknat henne då hon är en såndär vän som man bara trivs med.
hur lång tid de än har gått och att du inter har pratat så kan man sitta i timmar och prata om ingenting.
desutom på allt detta så fick jag en förbannat bra veglasange.

på kvällen så mötte julian upp mig vid stationen och följde med hem.

jag har ingen aning om va fan jag vill säga, så nu drar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar