onsdag 23 november 2011

23 nov 2011.

det är så mycket som går fel på så kort tid.

idag så har jag tagit av mitt käre septum och tagit i näsvingen ist. detta då jag vill ha en piercing och jag inte får ha kvar septumet pga butiksjobbet, lr jag får ju. men min chef nämnde att de inte var så bra och då tar jag hellre bort den än förlorar ett av jobben.

dock så har jag den i en unkel, alltså så kan jag ha den där tills jag bestämmer mig för vad jag vill göra med den. dock så syns det inte att jag har en. 2 positiva grejer alltså. men nya vill jag byta,. den ser hemsk ut. det är stor och lång och jag känner mig som en tönt.. jag skrev aldrig upp med att ha en stav, de är ju ring jag vill ha.
ring och en till tatuering.

apropå den så vad jag inne hos anna och beställde tid för laser för att fixa till den föregående. nästa vecka så påbörjar sig allt så att den blir som den ska igen.

jag känner mig ensam, som om jag gjort något fel. men jag kan inte komma på vad. det börjar inte kännas helt rätt heller längre. lr så letar jag bara efter något fel för att minska skuld känslorna.
jag vet inte vilka skuld känslor, för jag borde inte ha några heller. men jag har börjat ångra mig, ångra några av mina steg.
detta är kanske för att allt har blivit fel, så som det inte ska vara. jag ska verka sugen och entusiastisk. men jag kan inte de längre. de blir kanske bättre när man väl är där?
jag vet inte längre, inte vad jag känner eller var jag är heller. jag vet bara att en sak känns rätt. och den kan jag inte göra något åt. för jag vet inte om det är viljan eller känslorna som styr. jag får bevaka de i helgen och känna efter. det kanske bara är uppmärksamheten som jag så länge har saknat men nu fått?

ne nu ska jag faktiskt fixa saker som jag sagt att jag ska göra men aldrig gör. och färga byxorna och linnet får jag allt ta och göra imon då tvätt tiden faktiskt var upp bokad, suck.
just det jag måste fixa lägenheten så katterna kan vara hemma själva nu fre-sön.. de kommer nog se ut som fan.

nu ska jag dra. jag hatar att jag fastnar här och skriver allt som jag egentligen ska säga till folk. de tär nog bara för att jag inte räknar med att de läser detta men de känns som jag har sagt det.. ?  hmm.. ?

2 kommentarer:

  1. ska du lämna katterna helt själva en hel helg? haha jag hoppas du har mer än en kattlåda då ;)

    SvaraRadera