onsdag 16 november 2011

16 nov 2011.

ja de går bra nu.. kompis de går bra nu!

det finaste har hänt mig. många skulle se de som att typ skaffa barn lr något annat skit. men för mig har de hänt annat... att jag börjat känna igen.
känna vad jag tycker, känna lycka, vad jag känner... allt sånt där som jag inte känt på ca 1 år.

min fina kollega eli har en stor del av detta... även min vän robert... som gör att jag har börjat våga. våga vara som honom och skita i att få dissen och verka irriterande.. för detta ledde mig till harrys.. haha.
kommentarer som inte borde sägas dycker upp här och andra saker som så sagt var inte ska bli nämnda.

jag har även köpt en dator, en liten mini som är söt och fin.. och mina katter är fortfarande dumma i huvudet. men de kommer de nog alltid vara.

nu i helgen ska jag dra ut med julian m.fl och på söndag ska jag träffa underbara martina som de va så länge sedan jag träffade...

och nästa vecka ska jag till göteborg.. av alla ställen. hmm..
vrickade ungen ja men hej!
fast då kan de bli att jag träffar folk. lr nej inte träffar.. säger hej till folk. för min tid är uppbokad..
så hej alla mina göteborg vänner. ni måste boka upp mig snabbare.

ne fy fan va uttråkad jag är. nu drar jag. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar