fredag 25 november 2011

25 nov 2011.

lyssnar på hawthorne heights.. som vanligt när jag sitter och tänker på saker och försöker komma underfund med allt.
även denna gången har nog hh hjälpt mig med mina tankar.
så som mina fina vänner som peppar mig och säger uppmuntrande saker.

helgen är avgörande.. för allt.
tekniskt sätt är det verkligen allt som står på spel om man ska tänka framåt.

jag har vågat mig på att känna och jag vet itne om jag gillar det lr inte. det rår på.
kan bli skönt att komma bort och få ett bevis på ens tankar och känslor.
inte behöva kolla bakom ryggen och vara orolig för att det kommer ske något.

jag kommer nämligen ske bakom en annan rygg. en rygg som inte jag kan bestämma över utan som gör sina egna val. val som jag bara kan försöka hjälpa men inte göra.

jag ska våga chansa, chansa när allt känns rätt. annars så har jag ju något att stödja mig mot om allt blir fel.


----------------------------
You're an angel, I'm a devil
But we'll meet somewhere in between.
Heaven, Hell, or the bedroom,
I'll take you away from everything.
You're a dream and I'm a nightmare
But we'll meet somewhere in between.
Your sheets, your covers, and the headboard.
I'll be a king if you are a queen.

I just fell in love for the first time,
Watch as I move myself up off the ground.
In the dark I'm so far from the spotlight,
Can You see me now?

I turn my back 
And walk away, away from the pain.
Screaming loud, 
Drowning out from the sound of the rain
Listen up, 
I've had enough of all this waiting.
I need you more right now than I ever did.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar