måndag 28 juni 2010

här bjussar jag

nu sitter jag på mitt rum och väntar på att anton ska ha duschat klart.
sen bär det in till staden och game för att handla ett tvspel med en massa spel. nice!
resten av dagen har ja ginte en aning om vad som händer...

jag är sugen att gå på bio men inte på någon film som går på bio.
så de blir nog att vara ute och rensa trädgården lite och sen popcorn/chips och läsk framför tvspelet och en film.

på onsdag ska jag på arbetsinterjuv på HSB och sen blir det jobb på torsdag och fredag med swedish funderasing.

jag har inte riktigt någon lust att skriva här längre för de gångerna jag känner för det kan jag inte det för jag kan inte göra ett inlägg via mobilen då bloggen cepar sönder och jag inte har någon dator.


men men.
här bjussar jag iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar