fredag 2 juli 2010

inlagda falaflar.

fredag den 2 juli, detta lovet går i blandad hastighet. vissa lägen går det otroligt fort och andra inte.

om bara några veckor så är det emmaboda festivalen och sen frizon.
Dock vet jag itne om jag är så pepp på emmaboda längre, det är inte så många bra band och jag vet inte riktigt vad det är för folk som ska åka dit lr vilka jag kan vara med.
vet inte om jag orkar vara med de gamla där om de e bara de vanliga personerna men det är ändå ovärt att åka själv. får kolla upp de där!

den 8 så har jag fått förfrågan om jag vill arra en spelning i jkpg med två tyska band, raised by wolfs och ett stockholms band. de blir nice (Y)
så nu är det bara sponsring och lokal sen kan jag sätta igång!

nu i helgen så bär det troligen av till småland, ledig nästa vecka så.
då ska jag försöka få tag i carro och se om jag kan börja i bodafors och vara där nån dag och sen far jag upp till jönkan och träffar Emma, Anton och ev. Robert.

sen bär det hemåt igen då jag inte har pengar till Kalmar, suck.
Men Hanna! när jag har fått ett "typ" schema på HSB så bestämmer vi när jag kan komma ner till dig och stanna några dagar!

ne nu ska jag bomba min chef för att se om han ska dra till jobbet idag så jag kan jobba så jag inte sitter själv idag igen och väntar på någon/några som inte kommer.

(just de, jag måste förklara min rubrik, ganska komiskt, ica har inlagda falaflar isf ströbröd och socker.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar