söndag 11 juli 2010

och varmen bara stiger och stiger.

varmen bara stiger och stiger.

idag vaknade jag vid 8 tiden av att jag inte kunde sova längre pga att de va så varmt på mitt rum, och då ska jag nog nämna att jag inte somnade förens omkring 4-halv 5.

så efter en frukost med hemkomen mamma och pappa så gick jag ut på balkongen me en madrass och kudde och sov där till halv 1 tiden.

idag är jag sjukt sugen på att åka ner till havet och hoppa i det. men det är långt att ta sig dit och jag är för trött.
ska nog tillbringa en heldag där imon och ligga och pressa och sola på klippan.

har även börjat övningsköra och ska snart skriva in mig på farstas körskola.
måste dock köra mera så att jag inte behöver ta nybörjar kursen och betala 16000.

men men, nu ska jag nog sätta på oc lr how i meet your mother och sova framför det.

btw, hösten kommer tidigt iår. gatorna är fulla med gula löv.. hm.

2 kommentarer:

  1. 16000:-? är det för hela kursen, inkl körlektioner och teorikurs?

    SvaraRadera