tisdag 15 juni 2010

Now you're six feet down.

nu sitter jag hemma hos emma och ska snart gå och lägga mig. ska dra till jobbet imon runt 9tiden så.

är sjukt trött så.

nu slutar mitt sommarlov och jobbet börjar.

på fredag och lördag blir det att tillbringa dagarna i katonger sen så.

btw, jag har beslutat att jag ska tillbringa mycket tid på tåg och bussar nu i sommar. bland annat äntligen åka ner till kalmar och träffa fina hanna, sen åka till bodafors och carro och sen jkpg med anton, emma och ev. robert :)
me like.

nu blir sängen!

------------------------------------------------------
oh, oh, oh, you lie
Tell me something more than what you tried to hide
If you can't find yourself
Then how can i expect to find you
oh, oh, oh, you cry
Tell me something more than what you try
The greatest tragedy is not your death
but a life without reason
life has no purpose
a life has no reason
life has no purpose

2 kommentarer:

  1. jag ska komma upp till dig med !
    Ta den där bion vi snackade om, när var det?
    Ecilips alltså.

    SvaraRadera
  2. Som som en bra sommarplan!

    SvaraRadera