onsdag 23 juni 2010

sommar och sol (Y)

nu märks det att sommaren har börjat för mig..

1. brände mig igår på jobbet.
2. fick typ tusen myggbätt igår.
3. det är 28,7 grader ute.

visst det är flera saker men ändå.
sen desutom funderar jag på att tvinga med anton ner till saltsjöbaden på lördag och bada med mig. iaf doppa sig.
de ska jag allt göra!

jo just de, min fina anton kommer på fredag så imon ska jag "skolka" från jobbet, pga. att de ska regna och jag måste städa huset i fiskarhöjden.
han ska stanna framtill tisdag tror jag att vi sa och sen kommer emma på torsdag och stannar till söndag.
detta är awesome. sen ska jag bestämma någon dag då de passa för hanna att jag kommer på besök i kalmar och sen med carro.

gud va skönt att mattias, lowe och ev. sophie ska åka till peace and love om någon vecka då jag kan ta det lugnt och bara jobba då jag behöver med andra ord 2 dagar.. om jag ens jobbar kvar där då, ska söka jobb på hsb ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar