lördag 12 juni 2010

på natten letar tomten efter gröt.

nu ligger jag i sängen och önskar att Anton var här.

Jag vill bara krypa in i hans famn och gosa in huvudet vid hans axel och kyssa halsen och berätta allt för honom. allt om allt och alla.

hoppas han svarar snart på sin mobil för jag känner att jag vill prata med honom innan jag somnar.
men självklart är han på studentfesten som håller på jag vet inte hur länge. krogen har öppet till 2 och sen skulle de vara efterfest troligen...

desutom är jag hungrig som stryck och det är inget bra på tv, får se hur länge jag orkar vara uppe.

imon skulle vi troligen fira emma, får se om jag drar iväg lr om jag stannar. sen på söndag blir det en tur i stockholm, om jag orkar och sen på tisdag åker jag upp och stannar för att jobba osv.

jag ska försöka få min pojkvän att komma ihåg att ta med sin hårddisk och lägga in några bilder från idag så jag kan uppdatera mina profilbilder m.m. haha.

sen har jag värdens skoskav på hälarna och på tårna. de du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar