måndag 17 maj 2010

Run away, I'll attack, I will attack.

jag känner verkligen inte för något längre. jag vill bara ligga hemma och kolla på serier och bli smällfet och inte behöva göra något.

skolan sliter för mycket på mig och jag blir bara tröttare och tröttare ju mer jag tänker på den.
känner verkligen att jag behöver en ledig tid så den här stockholms veckan kommer bra till tycker jag.
imon ska jag bara göra matte nationella och sen vid 2 tar jag bussen upp till stockholm där jag kommer vara till lördag.
det hade suttit fint att vara borta på söndagen med med så bra kan man ju inte ha tyvärr.

sen när man kommer hem så är det nästan måndag och då är det studiedag!

alltså behöver man inte...
1. gå upp tidigt på 7 dagar,
2. man slipper sitta i skolan och inte göra något eftersom man egentligen har gjort allt,
3. man kan slappna av.

SEN! för att inte vara nog av allt så är det bara 9 skoldagar kvar tills det är sommarlov!
och 3 veckor..
damn!
sen utöver dessa underbara dagarna så ska jag åka till sthlm första veckan i juni för att gå på arbetsinterjuv så då försvinner ca 2 dagar till.


men nog med detta.
idag ska jag till Anton direkt efter skolan och vi ska plugga lite hade vi tänkt och sen kommer Annie och vi ska klura ut en balfrisyr till henne. (MEN HALLÅ DÄR FÖRSVANN 1 DAG TILL!!!)

Sen övriga saker. jag har gjort blonda slingor. och jag ska dra 1 gång till sen ska jag lägga i en mörkblond färg och låta mitt hår växa ut och göra något roligt med det till skolan börjar då det har blivit lite längre.
Sen har mamma fått jobb i stockholm och det leder till att mamma och pappa ska flytta upp nu när sommaren börjat så de har allt klart till midsommar då hon börjar. Och med andra ord ska jag flytta hem och in till dem igen.
Sen nu ska jag pendla typ alla dagar framtill skolan slutar då jag inte har några kläder lr saker i huskvarna längre utan lever i en sportbag.

men men.





--------------------------------------------------------
I won't suffer, be broken, get tired, or wasted
Surrender to nothing, or give up what I
Started and stopped it, from end to beginning
A new day is coming, and I am finally free

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar