torsdag 27 maj 2010

morgonen den 27 maj.

igår hade vi visning.

Jag som är den enda i klassen som ens vet något om det och uppriggning så fick jag göra ljud och ljus uppriggningen själv.
Dock så var det underbart för vi hade två modeller som var ljud och ljus tekniker så dem hjälpte mig lite.
Annars hade de tagit år och dar.

Men detta ledde till att jag har ont i mina överarmar och axlar av att fått fixa själva riggningen själv.

Sen själva visningen var okej, modellerna var jätte fina och folket som var där tyckte att det var bra, dock lite lång tråkigt att vi inte hade modeller till alla epoker men ändå snackade om epokerna.

Idag ska jag dra till skolan och göra nationella engelska muntliga och sen fixa Annie för balen och sen försöka hinna med till elläran så att jag får ett betyg i arbetsmiljö och säkerhet.

sen ska jag och Anton lämna sakerna till Eckert och sen blir det nog att fota Hanna och sen dra på själva balen och efter det åka hem till honom tills halv 7 tåget går till vetlanda.

det var allt för mig.
några bilder från visningen kommer nog antingen här lr på fejan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar