tisdag 4 maj 2010

allmänt skit. va va va ?

idag hade jag sovmorgon, vilket var jävligt behövligt med tanke på att jag inte sover längre typ.
och idag så sov jag från 11-halv 10 inkl. typ 30min-1h hos anton i hans famn.

igår fick vi för oss att vi skulle åka ut till skogen och fik med kykling och potatissallad m.m. inte den bästa idén, för det slutade med att vi åkte ut till någon bonhålla typ lovhagen lr något och landande i en mosse. vilket ledde till att vi var blöta.

idag ska jag ta och åka till skolan och se va de e medmin fot och sen gå på en matte lektion. yeah. or not.

vill bara hem till vetlanad och sova.
dedu.

sen nu är det inte ens 20 dagar kvar tills jag flyttar hen igen. hm, de känns konstigt.

1 kommentar:

  1. varför känns det som du var mer eller mindre berusad när du skrev det här inlägget? haha ;)

    SvaraRadera