söndag 23 maj 2010

hejhå.

stockholm var awesome, köpte en ny jacka på retro. damn its nice!
Sen har jag även bränt ryggen, bröstet och axlarna och har fått färg på nyllet och klippt mig.

sen inhandlade jag en present till emma, till morsdag och en del av antons studentpresent.
igår satt vi på luma och käkade awesome sallad till frukost och sen gick runt på hammarbyhöjden tills vi bestämde oss för att ta ut tiden vid kristinahissen och stan.


sist men inte mins åkte vi den långa vägen till jkpg.

och idag fortsätter min resa till vetlanda.
och i vetlanda ska jag plocka upp alla katonger och påsar som har kommit tillbaka från huskvarna och sen ska jag köra en OCdag för jag blev otroligt sugen på det när jag satte på min OCspellista och Nada Surf.

det blir att plugga idag med ja. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar