måndag 31 maj 2010

Om du ser någon vinka på andra sidan stan så är det nog jag som flyger...

denna dagen har rullat på som attan!

morgonen började med att jag fixade lite till kultur och stilhistoria frisyren som jag inte hade gjort och lockade hela håret och började sätta upp det.

vid 10 så sprang jag över till arenan och hade naturkunskap där vi hade jepodi (ursäkta stavning). Filip tog det allvarligast i världen för priset var en godispåse och det var en tävling.

Vid lunchen så sprang jag tillbaka till frisyren och gjorde klart den.
Efter ett förstört pärlhalsband så blev jag nöjd med frisyren och hoppas även att annette blir det.

På eftermiddagen så hade vi svenska muntliga np. Fick VG+ (awesome) helt oberäknat.
Där fick jag reda på mitt eventuella slutbetyg i svenska och sedan vid 2 slutade jag pga vissa anledningar och behövde inte gå på något som var för alla 2:or.

Ist drog jag och köpte Antons (dyra!!) studentpresent som gjorde att jag blev fattig och beslutade mig att hans födelsedagspresent kommer bestå av en kyss typ. (haha!)
När jag hade handlat den så kom Anton och hämtade mig och vi drog in till stan och fikade, gick på MQ och sen kollade lite på ED:s bal.

Sen när jag kommit hem så ringde dem från swedish funderasing och sa att jag hade en arbetsinterjuv på fredag och ev. utbildning den 7-8 (mån-tis). Detta blev awesome och jag beslutade mig för att jag ska palla mig upp till stockholm med mamma och pappa direkt efter skolan på torsdag så jag får de där sommarjobbet och ev. förlägning under hösten.
Skulle ju sitta as fint med ca 3000kr i veckan och ett rörligt schema då jag får jobba när jag vill bara de är ett visst antal timmar i veckan.

Ne nu orkar jag inte berätta mer. Nu blire en Jane Austen film, tror att jag känner för att se "Becoming Jane" lr "Sense and sensibility".

1 kommentar: