onsdag 9 mars 2011

Time is running out.

idag ska det allt vara sista dagen jag ska vara hemma från salongen!
kväljningarna och huvudvärken och uppstötningarna får allt glömma att det ska vara lugnt och skönt!
idag ska jag få i ordning på allt som har med skolan att göra. med andra ord religion artikeln och projektarbetet och sen börja läsa lite på kemiläran!

ska även åka in en snabbis till jobbet idag och köpa tavelfärg och sen till panduro och köpa kritor och spetsband, desutom piercing smycke!
har världens idé nu som jag ska göra på min enda toma del i mitt rum.
men det kan bli awesome om jag lyckas!

ikväll kommer troligen Marcus med, det kan bli trevligt, bara Emma håller sig borta! hahaha.

Nu måste jag tagga för att städa och fixa mig och övervinna migränen och magen!

jag har förresten gjort världens bästa spellista på spotify! mohaha
http://open.spotify.com/user/sandyshotgun/playlist/3Jkq4Rg4rMqkSwDLRAu7dP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar