tisdag 8 mars 2011

All the pain held in your.




jag har suttit och börjat fundera på om jag börjar gå i väggen lr något!

känner mig så jävla stressad och dålig men ändå är jag inte det.
Jag kan inte sova om nätterna, och om jag väl kan det så vaknar jag konstant.
Jag vill och orkar inte resa mig upp.
Min huvudvärk är otroligt dålig, värre än någonsin, pressen ligger på mig om hur fan projektarbetet ska bli, hur det blir med jobb, om jag ska bo kvar i sthlm lr flytta tillbaka till mina vänner, om jag ska bo själv eller fortsätta bo hemma. om jag ska skaffa diva eller inte. alla skolarbeten som inte är klara allt.
Illamåendet bara ökar och ökar mer för varje dag. Så fort jag äter så ligger det där och vill upp. Även när jag inte äter så börjar det komma nuförtiden.
Känner att jag arbetar men får inget gjort. Fattar itne vad jag läser.

Usch, jag känner att jag behöver göra något. Hitta något som får mig lycklig igen och sluta tänka på allt.
Inte nog med detta så kommer gesällprovet tätt inpå allt och jag har inte ens fått klart mina modeller, ännu mindre övat på dem.
Mamma och pappa är klara, herr och dam... men min fest, och min skägg. Har ingen aning.
Men idag måste jag få klart allt. Ska välja ut alla bilder till projektarbetet, Sanne ska skicka dem hon har på sin kamera och jag ska välja ut dem.
Jag ska välja ut Carro, Natalie, Anna, Bella, Carro och Sannes bilder om vilken jag vill ha och försöka fixa dem.
Känner mig så stressad, vet itne ens varför jag sitter här istället för att plugga.

-----------------------------------------

So a day when you've lost yourself completely
Could be a night when your life ends
Such a heart that will lead you to deceiving
All the pain held in your
Hands are shaking cold
Your hands are mine to hold

Speak to me, when all you got to keep is strong
Move along, move along like I know you do
And even when your hope is gone
Move along, move along just to make it through.

1 kommentar:

  1. Anna, du är fin.
    Du klarar allt så detta är en baggis !
    Kärlek <3

    SvaraRadera