torsdag 31 mars 2011

Ready to go.


imon är det min sista dag på praktiken...

mixade känslor.

men denna månaden har varit bra och mkt bra har hänt i den, tro det lr ej!


men nu är det mindre än 2 veckor kvar tills gesällen och jag bajsar snart på mig av nervo. får verkligen se hur det går. måste bara få ordning på allt och imon ska jag stå och rulla perm. hela dagen tills ahikar säger att han blir nöjd och att det är bra. för om han är nöjd och jessica är nöjd måste det ju vara bra.


imon ska jag även dra till södertälje med staffan och tillbrina helgen där i min systers lägenhet då emma och david inte kommer vara hemma.

jag ska även köpa en ny jacka! awesome.

den är jätte fin.

jag känner att jag inte har så mycket att skriva längre då det egentligen inte händer något roligt i mitt liv just nu då jag är så otroligt stressad över gesällen att jag inte hinner göra något.

jag ska plugga hela helgen om någon vill veta. framför allt till gesällen..

sen nästa vecka så ska jag till martina någondag och färga hennes hår och träffa joline och vi ska plugga till gesäll teorin. tack fina martina.


Nu sitter jag och lyssnar på Panic! at the discos nya platta. den är fin.
http://open.spotify.com/user/sandyshotgun/playlist/0rDfL1jJwyhp9hsxeJlGCN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar