söndag 23 januari 2011

work work work.

idag beslutade jag mig att jag inte ska skolka...
jag ska skärpa mig.
absolut med tanke på att jag kommer vara borta som de är..
v.8 och sen balen osv.
jävla modeller att bo i småland!
alltså ska jag gå även om jag är trött och har ont i huvuet.
tur att de bara är "bra" lektioner nu.
lr får se hur religionen är.

imon måste jag gå till therese, byta piercing smycke och sen handla en massa grejer.
ev. ha religion!

nu har jag bara 6 strukturteckningar kvar att fixa.
och behöver leta 1 dam och 3 ev 2 herr och 1 till dam.
får de hur de går dem det.
skönt att ha de avprickat med iaf.

spelningen är ju de nu!
nu är allt planerat och klart.
maten är planerad.
banden har fått info.
nu är det bara sanne som ska skriva ut och sätta upp affischer.
först ska martin göra klart den bara.
sen på fredagen den 25 så blir det att handla och sen den 26 är de avprickat.
skönt att efter den helgen så kommer största delen av projekt arbetet vara klart och bara raporten och utskrift och redigering kvar.

sen så ska jag bara fixa amanda och ami och ev. några till någon dag.
men de ska vara klart den 10 mars iaf har jag bestämmt mig.

ne men nu ska jag rita klart bella, elle, josef, manda och ami och sen lägga mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar