måndag 31 januari 2011

its bigger than us.

jag är typ sjukt uttråkad av mig nu för tiden.
tycker inte att något verkar vara kul eller längtar till något,
lr jo. jag längtar till spelningen den 26feb faktist!
Kommer bli kul, få träffa folket innan och sen de som ett avslut.
kan bli fint!

nu har vi någon etik och moral grej på religionen.. fattar inte vart de vill komma med detta. men jag vill hem, det är en sak som är säkert iaf.
ska hem och ringa... och ringa.. och ringa.
praktiken, ludde och calle.
kan inte bli bättre.

sen har vi troligen lagt till ett till band på spelningen förresten.
Mikes, hollowcards!
Sanne ska bara lyssna på dem och sen så blire att skicka ut de nya spelschemat.

ne, men jag fick vg på färgningen idag förresten så nu har jag den punkten klar. Ska rita lite strukturteckningar idag bara sen så är gesällförberedelserna med snart klara, ska öva på lite fest och sen på klippningen och finputsa permen och hitta en skägg och mustage modell.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar