torsdag 13 januari 2011

if I could, I would live in a dream.

idag drömde jag en underbar dröm.
jag var på ett... dejting läger typ där man delade ut rullar till folk som man tyckte va snygga och om de hade valt en piercing knopp som passade till ditt öronhänge/piercing så fick ni dejta.

där såg jag min dröm kille i denna drömmen.
precis så som jag gillar på en kille och allt de va ihop på en enda och han var mjami.
inte nog med de så avgudade denna killen mig fast han visste att jag inte var som jag var mot honom.
min bästa vän (som jag inte minns vad hon hette) var rädd för att någon skulle sno hennes bilder och la dem blandade med några bilder som raderade bilderna som du försökte sno men de fanns alltid kvar i lådan om du bara tog de rätta lådorna.

den va jätte wierdo men mannen som jag såg där. wow!
jag kanske ska beskriva honom för er då.
han var musiker och hade ett fotointresse.
han hade brunt långt hår till axlarna och hade skägg och lite musstage (inte som jultomten!)
han var lång, nästan som en basketspelare lång.
han hade tatueringar på hela armarna och armar som en trummis (dock spelade han gitarr/bas, kunde inte förstå vilket i drömmen).

aja, jag orkar inte förklara mer för de skulle bli ett sjukt långt inlägg.
så nu glömmer vi detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar