söndag 2 januari 2011

bada bada bada boll.

nu ligger jag i svarttorp, utanför lekeryd som är utanför huskvarna, hos sanne!
det är mysigt. stor mjuk säng.
behövligt om man jämför "sängen" som jag hade i fredags - handdukar under mig och som täcke.
har nån fet minneslucka vad som hände efter att min mobil ramlade i toaletten.
så hoppas det inte hände något allvarligt?


dock vet jag att sanne gillar min klänning och erik och nicke gillar tuttar.
om ni får ihop det så ja. grattis!


vi var då först hos robert en snabbis och åkt sedan ut till sandhem till pumba och ida.
där stannade vi till 4 tiden igår och åkte till erik och sedan hem till sanne.


hos sanne såg vi the lovely bones och sov.
där har du min helg i en snabbversin.

btw, min mobil funkar... den är AWESOME!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar