måndag 8 mars 2010

STHLM!

Nu i helgen var jag i Sthlm m. Anton bla. Mamma, pappa, Fidde, Carro, Annelie, Fidde, Karin och Lasse var med där med dem var vi egentligen bara med på på lördags kvällen.

Vi åkte upp på fredagen och typ somnade nästan direkt, på lördagen så åkte vi in till stan och såg alice i underlandet (stark 3:a) och kollade lite på stan, men ingen handlade något.
På kvällen så drog vi till golden bar, och såg en wallman show med de som jag nämnde, trevligt!
Vi åkte hem när de andra skulle dra upp och dansa och kröka och gick och la oss och sov när vi va tillbaka i lägenheten.

På söndagen så åkte jag och Anton hem till honom, där jag klippte Jonna, vi bakade kladdkaka, jag bestämde mig att inte spela bil-tvspel igen och vi va ute och gick en långpromenad med hundarna.

Mysig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar