tisdag 23 mars 2010

Hanna Wallin


detta är den underbaraste Hanna som finns, en av de underbaraste som finns över huvudtaget.
detta är en av mina finaste vänner (som jag träffar allt för sällan sedan båda flyttat tyvär).
detta är en av de personerna som jag saknar över allt annat och som jag saknar att driva om folk med och allmänt bara se de där fina leendet som gör en så glad...
detta är så att just denna fina vän som ställer upp och som alltid har funnits där och som har varit en av de som känt mig bäst sedan 1:an och alltid varit så fin fyller 18år idag.
Och jag kan inte säga grattis på riktigt...
detta känns serisöt skit.
så nu skriver jag här...

grattis überbra Hanna, jag älskar dig <3

1 kommentar:

  1. åh din gullunge! det finns inga ord som kan beskriva hur jag känner, Tack! <3

    SvaraRadera