onsdag 17 mars 2010

prosanprosan.

idag känner jag bara... uhy på allt.
jag är inte sugen på något lr någon. det känns nästan som om jag är förbannad fast jag egentligen är medel (jag är varken arg eller glad).

Med detta menar jag med att jag är inte sugen på att spela sims eller kolla på film, inte sugen på att prata med någon och inte sugen på att vara osocial.
jag orkar inte träffa någon eller ta tag i något som jag egentligen måste göra.
jag orkar inte ens vara vaken eller sova.

suck.

jag har börjat rita på min balklänning till nästa år nu om någon ville veta. hahaha, ja, ja är tidigt ute men om jag ska sy den själv så känner jag att jag behöver börja med planerna (så som att köpa typ och rita skisser) tidigt.

sen fick jag reda på att Paramore spelar på PP och typ ingen kan åka... ännu mer suck, och jag som faktiskt blev sjukt lycklig där!

detta låter som om jag klagar men det gör jag inte... Det var någon som sa att man inte skulle se ett band två gånger för då kan känslan förstöras och tänk om den gör det.. den känslan från arenan är awesome!

men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar