tisdag 30 mars 2010

mjami!

idag så var jag bara en stund i skolan medans jag väntade på tåget till vetlanda.

när jag kom dit så käkade jag lunch med mamma och karin och mamma och jag sprang in på synsam och beställde mina nya glasögon som är mjami! åh jag längtar efter att de e mina.


(eftersom jag inte vill visa dem innan jag får dem så visar jag typ ett par liknande som egentligen inte är så lika :D)

Nyss så vaknade jag av en glad Anki som hade fullt upp på jobbet och vi bestämde att jag skulle åka till sthlm någon/några dagar. mysigt! nu ska jag bara hitta en lucka i mitt alltför bokade schema.
Jag är riktigt varm och svettig nu efter att ha legat i en mörkskinn soffa under en mörkfilt mitt i solen, mitt huvud har lagt sig lite men resten är som de varit de andra dagarna.

Nu ska jag nog fixa lite med maten och sen se något avsnitt av true blood säsong 2 och sen spela sims tills maten är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar