fredag 30 september 2011

30 sep 2011.


jag hatar bloggar.. min funkar inte på mobilen.. mobilen som jag kollar och gör allt med liksom.
skit sak.

iaf.. idag är det mindre än 1 vecka tills jag börjar flytta bort från täby.
kan inte säga hur skönt de är.
visst jag trivs här och min lägenhet är helt okej.
men det är långt ifrån stan, långt ifrån jobbet, långt ifrån vännerna. långt från det mesta alltså.
de andra kommer vara 10 min från stan 40 min till jobbet. 15 min/5 min till andra jobbet (beroende på om jag är på globen lr östermalm).

alltså det kommer vara underbart.
och jag kommer ha två super söta katter som väntar på mig där hemma.
de enda som fattas är personer.
mina älskade vänner från jkpg.

får börja tillbringa mer tid med martina och fylla ut hålet.
enda sedan jag började jobba har jag typ levt som i celibat.
celibat från omvärden.
den enda som jag träffat är familjen.
varken hussein lr martina lr något av de andra.
bara en gång.
men då var jag typ ett as. och irriterad och en massa skit.
bajs på dig då anna.

men jag funderar på att åka ner till småland under alla helgona helgen.
dock får jag ta med mig mina två katter isf och det vet jag inte ännu hur det kommer att gå.

mina naglar är orange. riktigt neon. helt nice faktist.
syns!

nu hoppas jag på att vi kan färga mitt hår idag på jobbet.
hatar denna färgen.
folk får säga va de vill. men jag gillar inte den urtvättade färgen.

jag ska bli bättre och detta lovar jag.
jag ska skriva ner mina tankar.
dock så kommer jag inte berätta mer om var min lägenhet är osv.
detta då privata anledningar som de som ska veta vet.
men nu ska jag fixa mig och sedan dra till jobbet.

oh ja, jag höll på att glömma!
igår så beställde jag påslagan set och lampa osv.
och i tisdags handlade jag nya saker till toaletten och mitt tv bord och tvbänken.

ni kommer få se hur allt ser ut när de är klart..
ja en bild på mina katter med.

(söta, eller hur!?)



1 kommentar:

  1. Okej, de var ganska söta :)
    saknar dig en hel massa, får komma upp till dig en helg eller fyra dagar sen när du har kommit i ordning i det nya.
    Då jäklar ska vi ha en superdunder fest <3

    SvaraRadera