tisdag 20 september 2011

20 sep 2011.

jag vet jag vet.
jag suger på de här med blogg nu och det blir bara sämre och sämre..
men jag kanske ska försöka bli bättre på det.
kan försöka.

men iaf.
jag saknar emma.
så sjukt mkt.
min fina vän.

jag har ritat min lägenhet nu och kommit på vad jag ska ha i min lägenhet.
det enda som fattar är dekoration sakerna men de dycker ju upp lite senare när man väl sitter där på sin lilla lägenhet.
måste nog skaffa ett ikea kort snart så jag kan få bonus på att jag handlar där.
vilket kommer bli ganska mycket.

bara inredningen kommer gå på mer än 1 månadslön..
suck.
men fan va bra de kommer bli..

sen utöver att jag saknar folk blir jag så sjukt irriterad på folk.
folk som inte kan ge sig och inse faktum med vart dem står.
även folk som inte fattar som man vill att de ska fatta..
posetivt som negativt.

detta sliter ut mig.
att behöva kolla bakom mig hela tiden och vara rädd.
rädd för vad som kommer fínnas där bakom.
kommer bli skönt när jag flyttar.
jag kan bestämma vilka som ska komma och gå.
nu ska jag se lite mer på inredning och se vart jag ligger på i pris innan jag somnar.
somnar i en tom säng ensam.
utan att skratta sig till sömn.
som jag gjorde igår.
gud va kul jag hade.
tack gustav och robert som gjorde min dag.

fick mig att glömma mina beskymmer tills de kom nya i morse.
de va länge sedan jag skrattade på riktigt och så mkt.
de va skönt.
skönt att veta att man fortfarande kan.

snart gör jag min tredje tatuering och sen kommer min fjärde och femte som jag redan har bestämt vad de ska vara och var.
dock kommer nog de ta lite längre tid mellan dem två än mina föregående som bara låtit de gå ½ år mellan dem. inklu denna.. alltså 3 st på 1 år. sick.
och jag vill bara ha mer.

... meeen... som sagt va.. inredning. see ya.

kolla in min twitter förresten. de är där jag hänger nu för tiden, de och spelen på facebook ;)

1 kommentar: