torsdag 15 september 2011

15 sep 2011.

insåg nyss att de va lägne sedan jag var inne på myspace.
har inte hunnit de nu sedan jag började jobba och började grovanvända twitter..

myspace börjar förresten bli ute även hos mig.
banden lägger inte ens upp lika mkt musik längre heller.

idag så färgade vi mig på jobbet och jag har en färg som påminner skarpt om puddingen gerard way.

kommer nos upp en bild så småning om när ja ghunnit smälta in att mitt blonda är borta.
mohahaha.

lycka för vissa och olycka för andra..
to bad for you.
because one´s red always red .

förresten.. hemmakväll öppnade idag bredvid oss på jobbet och de har öppningserbjudanden..
alltså säg hej till köttbullen.

nu ska jag se på filmer och skaffa flera.
typ det regnar köttbullar... som en förebild till mig själv.

min bror och carro och bamse kommer imon och sen kommer robert.
najs.

hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar