söndag 7 augusti 2011

7 aug 2011.

känns bra på jobbet.
börjar rulla in mycket folk nu och igår var alla 3 fullbokade vilket inte har hänt på hela sommaren.
skönt!

nu i veckan så var jag på takida/europ med päronen, syster och david.
de va sådär. lyssnar ju inte på något av banden så. men publiken hade mycket fint.(hoho)

nu är det bara 2 dagar kvar tills jag åker till frizon. gud va skönt. de enda som jag är orolig över nu är hur det blir på tisdagen, om slime kommer till området på tisdagen så kan vi hänga där och njuta av tomheten. om han inte kommer så måste jag sitta och fundera på hur jag kommer tillbaka till örebro.
för jag vet inte om jag klarar av att bo själv på ett fält nära skogen utanför kumla, örebro.

dock skulle de vara ganska praktist om jag fick med mig lite krubb för då behöver jag ju inte stressa på morgonen och sitta på en full buss lr ens stressa med att sätta upp tältet under den lilla tiden vi har mellan mötet på morgonen och fram till att man ska börja bygga.

får se hur de går. ska försöka ordna det nu idag.

sen ska jag även komma på hur jag kan ta mig till kumla på något sätt.
kan bli ett mysterie för sig.

men jag längtar iaf!
och nu håller jag på att lägga in ALL min musik på ipoden som jag har i lägenheten, än så länge är det 2680 låtar och de är inte ens 1/5 fullt. va tänkte jag på när jag skaffade en ipod på 160GB??
jag blir ju bara frustrerad att de inte ens märks efter all musik som jag lägger in.

yeah yeah.
nu ska jag fortsätta städa lägenheten och min gaderob (hann ju bara med hall och kök igår innan jag somnade framför tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar