fredag 19 augusti 2011

19 aug 2011.

idag så vaknade jag med huvudvärk och det ledde till att jag tillbringar min morgon hemma.
får se om jag kanske åker till jobbet senare i eftermiddag.

tänkte berätta lite om frizon då jag inte gjort det.
frizon var verkligen nice.
iår igen.
känns som om de håller måttet hela tiden och inte blir sämre än första året.

iår var jag ansvarig igen och mina arbetare var jätte fina och jag hade jätte roligt med dem.
enda negativa var att det blev så förbannat kallt  på kvällarna och nätterna så nästa år ska jag försöka få sova direkt på götabro och joel och maggan gör det.
skönt då det blir mindre packning med.
hahah!


(tryck på bilderna för att få större, samt gå in på frizon.nu för att se fler)

jag blev lite förskyld efter frizon men det har börjat bli bra med.

jobbet går fint.
börjar bli myhcket att göra och jag har fått mina kunder som har kommit tillbaka 2-3 gånger och förklarar att de va så nöjda med mig.
det är roligt att höra!!

idag ska jag tvätta (vilket behövs), skura golvet lite, åka in till täby centrum och handla lite mat, samt köpa lite nytt smink.

sen ikv så blir det lite mysigt med sanne (kanske någon till), lite vin, mat och kanske någon film.
om vi inte drar ner till stranden och sitter där.
åååh, lätt great. ska jag säga.

nu har jag även pyret här och vi ligger och myser i sängen tills jag ska orka gå upp. tänkte gå ner och kolla tvätttiderna och om det fanns någon lite tidigare än den jag tog igår (HOPPAS!!!)

aja. nu ska jag hitta på något annat.
sova lr se på film lr något.
kanske till och med väcker min sambo och hunden så vi kan åka och köpa lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar