tisdag 2 augusti 2011

2 aug 2011.

åh va skönt.
1 vecka kvar till frizon.
det som jag har längtat efter sedan jag satte mig på bussen hem förra året.

detta året kommer det dock vara lite ändringar,
men jag hoppas att det blir lika bra som vanligt ändå.

där kommer jag träffa många fina vänner.
kommer bli skönt.


dock så är det inte så bra i ren allmänhet.
har haft mkt migrän och illamående igen.
igår var det nog de värsta jag har varit med om på länge.
hade huvuvärk när jag vaknade och de blev bara värre och värre.
framåt kvällen och framför allt på vägen hem så blev den extrem och när jag vaknade slängde jag i mig 3 alvedon och i sängen och deckade direkt.nu när jag vaknade, 9 timmar efteråt, så har jag fortfarande lite ont i huvudet men illamåendet har inte lagt sig ett skit.

får hoppas på det bättre.


utöver allt detta så börjar jag bli trött.
trött på att jag visade några känslor.
detta då jag får smaka på de nu.
det är bara irriterande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar