söndag 24 april 2011

Turn around and make it alright.

ibland sitter jag och funderar på varför.
varöfr jag orkar ta mig tid och lusten att fortsätta orka.

men sen så kommer de stunderna när jag ser och verkligen förstår.
fårstår varför jag orkar och vill.
det blir som om ögonen öppnar sig och jag i vanliga fall brukar ha dem stängda.

det är som med dig,
ibland sitter jag och funderar på varför jag orkar försöka få dig att vara kär i mig medans andra dagar förstår jag varför.
för jag ser dig och blir glad.
jag tycker om dina brister och din sorg.
jag tycker om att du faktis förstår mig och inte bara låtsas som du gör det.
dina brister gör mig stark och får mig att vilja vara vid dig och dra upp dig med.
fan va rätt citatet var "serva me, servabo te."

Ne men nu ska jag nog gå och krypa ner vid min fina pojkvän och ta hand om honom tills han nyktar till.
Jag är så förbannat kär i dig Staffan Näs! <3



1 kommentar: