tisdag 12 april 2011

Celler door.

helgen var bra! i torsdags gick jag och staffan ut och åt och i fredags drog jag till martina, hade förfest och sedan drog vi till the bridge. dock var det fett onödigt så 20 min senare så promenerade vi vidare till sugar bar där vi mötte staffan och robert och var där. i lördags när jag slutat jobbet och staffan vaknat så åkte vi, min syster, david och föräldrar och bowlade och sen åt. detta var med mysigt. i söndags så drog jag, staffan och robert vidare til martina där vi spelade lite och sånt! i måndags så stannade jag hemma från skolan för att öva lite till gesällen och på kvällen kom fina sanne. sanne är frtf här och jag typ nervar över att gesällen är imon! *suck*. hoppas innerligt att det kommer att gå bra! nu ska jag plugga vidare på teorin. najs bajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar