tisdag 19 april 2011

Blind faith.

jag sitter och funderar på om jag ska börja fixa mig!
även vad jag ska göra.
det är lov för mig för er som inte visste det.
och detta lovet består av att jag ska komma tillbaka.

nu när gesällen är avklarad och om mindre än 2 månader tar jag studentent.
nu gäller det bara att jag orkar det sista.
sätter fart och gör färdigt mitt projketarbete och köper biljett till studentskivan och laddar allt folk att följa med typ.

jag har även fixat staffans present nu och jag blir nog ganska nöjd till slut.
känns som det är väldigt personligt men ändå inte.
frågan är bara om han kommer gilla det eller inte.
måste sitta och förbereda det sista bara.

imon funderar jag på att dra till norrtälje och sno med diva och tillbringa resten av veckan där.
Vara själv och bara ta det lugnt och göra det jag vill.
Packa ner lite filmer och datorn och träna sönder mig. typ gå runt halva vätö och skit.
måste komma i form nu till sommaren.

kan nog lägga in ett inlägg lite senare för just nu lyssnar jag på Hurt!
http://open.spotify.com/user/sandyshotgun/playlist/7gCm3BbCIqjWkDoIdJwD1K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar