söndag 9 oktober 2011

9 okt 2011.

nu är jag i min lägenhet och drömmer mig bort om hur den kommer se ut.

tömt den på skräp idag så nu ser man faktist ett golv här under!

målade även köket ikväll så imon kan jag slänga upp en bild för er som är intresserade av hur jag bor. ska även lägga upp en på min soffa då den är de enda som egentligen är klart i lägenheten.
imon så ska jag åka till min gamla i hägernäs och städa den och tömma den helt, åka och hämta mitt soffbord på comfort och försöka övertala pappa att följa med hem till mitt nya ställe och hjälpa mig att sätta upp speglar, grejer till köket, hyllor och ev sängen så jag kan fixa garderober imon med. då blir min lägenhet snart komplett... de enda som kommer saknas då är mina katter.

hälsade på dem igår och hämtade lite grejer! så söta! skulle kunna dö, desutom längtar jag då de inte är lika ensamt som nu om man har djur...

men nu ska jag ta och sova. sova länge hoppas jag på.
ska dra ner persienerna så jag inte vaknar av ljuset och sedan fixa mig helt och hållet och sedan leta reda på min mobil (som jag har städat bort... undra var den kan vara?) sen så ska jag sova.

ska handla lite blommor till mitt fönster med, och sätta upp gardinerna imon!
då får ni se bild... åhåhåhåh.. tänk om den blir klar imon! det hoppas jag.. pappa klagade ju på att de va för mkt skräp och trångt i min lägenhet och nu har jag till och med mindre möbler och dörrar (bara en till som är svintung som ska ner i förrådet), så nu kan han inte klaga om mamma skyndar sig så vi blir klara innan 1. men de tror jag.. jag ska åka så jag är där innan 12 iaf så jag kan skruva ner sista av möblerna och måla väggarna lite osv och börja städa toaletten så den är klar tills mamma kommer och på börja i köket.

MEN NEJ! nu ska jag sova..

sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar