måndag 3 oktober 2011

3 okt 2011.

imon ska jag få min nyckel.
förbannat skönt.
slippa täby och roslagsbanan och få tunnelbana ist.
och katterna.

imon ska jag även försöka fixa så jag kan handla min lampa och min bänk till hallen.

ja innan de ska jag ju jobba.
men de är en annan 5:a.
längtar till att ha min lägenhet.
funderar på att ta med mig en madrass och sova där med på tisdas kvällen.
tror nog att jag ska göra de.

ska ta och städa hela min gamla lägenhet idag så de kan ha visning på den nu i veckan och sen sova i min nya nu resten av veckan.
madrass tis-tors och sen blire soffan lr sängen om vi kör dit den på torsdag med.

jag vill bara ta en paus i livet med.
inte jobba på ett tag utan mer ta det lugnt och fixa allt i egen ro och sova.

nu ska jag sätta på hög musik och städa lägenheten och tömma lite kläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar