måndag 19 mars 2012

19 mars 2012.

allt rullar på nu.
livet har gått vidare och jag känner att jag inte är i den där djupa depressionen som jag har varit i ett tag.
jag har börjat le och skratta..
men även dricka för mkt.
to much.
det insåg jag i lördags/söndags när jag satt där i soffan med mina 3 fina vänner, yas, sara och victor och såg att vi druckit upp volka flaskan och en massa öl.
måste skärpa mig med det där. nu när allt annat börjar gå uppåt igen så behöver jag inte gömma mig i det.

mina päron kom hem i lördags natt med så efter att jag vaknat upp i danderyd och väntat på att min syster plockat upp mig så åkte jag hem till dem och tillbringade min kväll och natt där.
ikv ska jag åka till lägenheten i bandhagen. skönt!
få ligga i min sköna säng och ha hög musik så att min granne får cp rycket på mig.. han måste ju ha haft ovanligt lugnt nu i 3 veckor så den tiden är förbi!

idag ska jag allt gå och köpa sushi tror jag. blev så jävla sugen på de.. bara jag hittar något bra ställe.. annars så ska jag nog springa in till waynes och köpa något där!
aja. vi får se.

imon så ska jag vara modell hos mackan för frisörföretagarna. får se hur detta kommer gå.
måste hård plugga på mitt körkort och på gesällen nu bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar