söndag 12 juni 2011

12 juni 2011.

jaha...
nu då ?
jag är student...
har inte börjat mitt jobb än... leder det mig till arbetslös?
det kan de ju egentligen inte göra då jag har mitt extra arbete och jag börjar heltid nästa vecka på salongen..

min lägenhet ser ut som skit.
jag vet itne vad det är..
men det är något som inte känns rätt.
som om det är för mycket men ändå är något som fattas..
det är kanske jag.
mina känslor lägger sig på lägenheten ist.

jag och staffan har gjort slut.
vi kom fram till att det var bäst så.
att bara vara vänner.
prata och reda ut allt och sen får man se om det är något i framtiden lr om det blir som det en gång var med robert...
bara blir en förbannat bra vän.
jag är iaf glad att ha honom.
jag behöver honom så.

jag har fått ebn ny kyl nu.
som faktist funkar..
men nu får jag den för kall ist för varm.
jag och kylar borde förintas!
så imon när staffan kommer ska jag utnytja hans man hormoner och se om han kan hjälpa mig att fixa till efter min hyresvärd.
sedan ska jag även stor städa och tvätta.
damma hela skiten och slänga sånt som jag inte ska ha i lägenheten..
typ som en katong som bara står och samlar dam och innehåller sånt som var i lägenheten förut.
jag tänkte även att jag kanske ska köra igenom min gaderob och se om jag kanske ska rensa den lite.

men framför allt blir denna veckan av att bara ta det lugnt och ge mig själv lite ro.
på tisdag är det dock jobb på eftermiddagen.

sedan på onsdag är det 5 kamp med comfort och järnia på grönan.
det kan bli riktigt najs!

sedan har jag även kommit på att jag saknar folket.
de äkta vännerna som alltid fanns där och man bara kunde ringa och träffas 10 min senare om man ville prata.
sen tänkte jag även på en annan sak som jag nog har stört mig på i flera år nu...
vem var det egentligen som brydde sig när ingen annan gjorde de? inte ens orkade bry sig om varför du inte var i skolan lr svarade i telefon? jo jag! och du kallade mig självisk och förstörde nästan allt.tack för omtanken.

sedan har jag även kommit fram till att jag nog ska prata.
med någon utomstående som knappt vet mitt namn.
kanske känns bättre då och lite av min ilska försvinner.
ilskan som kommer när folk är för nära.
känner mig lite mer än jag tillåter.
så de kan skada mig.
såra mig.
orkar inte med detta längre.

men men.
detta inlägget blev nog ett långt ett.
men jag orkar itne bry mig.
vet inte vem som läser detta och vet att jag inte ska skriva vad som hellst här men just nu är det
I DONT GIVE A FUCK!
jag behöver skriva av mig lite.

1 kommentar:

  1. Det är skönt att skriva av sig,man behöver ventilera sig på ett eller ett annat sätt <3

    SvaraRadera