torsdag 19 augusti 2010

uppmuntringarna ramlar ju in...

Jag jobbar, som vanligt! dock med mitt andra jobb som inte är så jobbigt - hundvakt.

Imon ska jag börja mitt 3:e jobb som jag ska ha på helgerna nu framöver och imon är det uppvärmning för att lära mig kassan och butiken innan jag börjar på riktigt.


min förskylning börjar bli lite bättre. dock gör halsen fortfarande jätte ont, näsan rinner lite och hostan har fortfarande inte lagt sig.

får se om jag har feber imon med. (vilket jag har haft några dagar nu).


aja, nu ska jag inte klaga.


Nu börjar det kännas lite i kroppen att skolan börjar snart, bland annat stressen då jag itne vet hur jag ska komma in lr något som är ut och in.

Även börjar ungdomarna bli uttråkade och förstöra bilar o fönster.

Åh, nu kommer det att bli awesome veckor på raddan typ.

Denna helgen - Inviger nytt jobb och Anton kommer och stannar till onsdag/torsdag.
Helgen den 3-5 - kommer Anton, Robert, Emma, Tb och Sanne för att fira min 18års dag och sen dra till moshpit.
Därefter kommer Anton stanna till onsdagen.

Damn thats nice.


Bara Carro kom upp någon helg med så blir det ännu bättre.


Nu blire mat, snytning och sen vandring med hundarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar